fredag 20 maj 2011

Jag saknar

Att sitta på Karins säng och prata om allt roligt som hänt och alla roliga människor
Att äta paella varje måndag (och paellapratet)
Att skämta om samma saker om och om igen med Karin och Fabian
Alla roliga ämnen vi kom in på under lektionerna
Att sitta i soffan mitt i natten, äta nattmackor och prata om allt roligt som hänt
Att jogga med Karin i parken
Att få ett schema varje måndag med aktiviteter för hela veckan
Mina och Karins pluggstunder på Starbucks
Att höra skvaller från Arthur
Att äta croissanter till frukost på ett café
Att åka till stranden efter skolan
Att prata spanska
Att varje söndag undra vilken lärare vi skulle ha den följande veckan
Våra romantiska middagar med EMD
Att sitta på balkongen, sola och lyssna på spanienlistan
Att få ha målade naglar
Att Sergio varje dag avslutar lektionen med orden ”Mañana más… y mejor”
Att gå i samma klass som Danni och Jiwoo
Att dricka cafe con leche på rasten
Alla underbara människor vi lärde känna


Bild från sista kvällen

3 kommentarer:

  1. Vad fint! jag saknar det också!

    haha jag saknar att gå i samma klass som "danni 2" (ET) och gabrielle (med fåglarna och 15 bilar)

    Jag saknar mest att prata spanska med Jossan (för att alla andra ska förstå, men ingen förstår ändå, för att det är så direktöversatt från svenskan, men vi förstår alltid varandra)

    Man saknar ju också vårat prat med Fabbe om, M och J.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Hahaha! Ja allt detta borde fått plats på listan! ET och fåglar och 15 bilar!! :D Klockrent att vi pratar spanska med varandra för att alla ska förstå men det är ingen som gör det ;) Underbart! Kram

    SvaraRadera
  3. Åååh! Jag blir lite ledsen i ögat när jag läser det ju.. fint, och sorgligt. Lite bitterljuvt på något vis! :)

    SvaraRadera