måndag 23 maj 2011

Kungsholmen och Värmdö är inte så dumt det heller

Då har jag varit hemma i mer än två veckor då! Jag tänker på Valencia flera gånger varje dag, t.ex. kan jag när jag plockar varor och frontar på jobbet, få upp något roligt citat eller händelse i huvudet, då går jag där med världens smile och nästan skrattar för mig själv. Men det känns ändå skönt att vara hemma. Så vad har jag gjort sedan jag kom hem då? Redan dagen efter att jag kom hem började jag jobba och sedan har det fortsatt med jobb, jobb, jobb. Det känns att det är skillnad att jobba nu mot hur det var innan jag åkte, mer folk, mer att göra. Det har varit kul! Många nya ansikten är det också, det är väl alla härliga sommargäster som vågar sig ut. Vilket innebär att det börjar bli sommar!! Förutom jobb har jag hunnit med att träffa några vänner (supertrevligt att träffa dem igen!), börjat träna mina gympabarn och dessutom haft märkestagning med dem, kommit igång med träningen så smått, varit på skiva, vunnit 3 biobiljetter från jobbet, njutit av våren på landet och firat syster som fyllt 19! Så det är fullt upp!

Idag träffades jag och Karin och vi bytte de sista bilderna från resa, så här kommer några blandade bilder!

Barcelona:

 Zurich:

PS. När jag kom hem frågade jag såklart alla vad som hänt här hemma medans jag varit borta. Jag hade ju varit borta i två månader och tänkt så mycket som jag gjort, det måste ju ha hänt jättemycket hemma tänkte jag. Men det är ju inte riktigt samma sak när man är hemma som när man är ute och reser… Mamma berättade att de hade jobbat, varit på landet, satt upp lampor i korridoren och använt mitt rum som tvättrum (det fungerade tydligen jättebra som tvättrum).

1 kommentar:

  1. Haha, jag vet, jag blev lite rädd när jag var hemma hos er och såg ditt rum.. som ett tvättrum. Tänkte att "Shit, sådär kommer det bli med mitt rum också!!!! Allt slit kommer ha varit förgäves!". Kanonfina bilder, på kanonfina tjejer! :-) Åååh, vad jag saknar dig!! <3

    SvaraRadera