söndag 10 april 2011

Friends forever

Igår åkte min vän, kollega och förortsunge Julia till London. Hon ska vara där i mer än ett halvår! Hur ska jag klara mig??? I perioder har vi mer eller mindre bott hos varandra. Hur tänkte vi när vi planerade så dåligt så hon hinner åka iväg innan jag kommer hem?

Jag, Julietta och Carl-Philip på cykelsemester på Gotland  2009 (vanligaste reaktionen från folk vi träffade: "Varför åker ni till Gotland på Stockholmsveckan för att CYKLA?")

Jullan och Calle-Fille

Men! Det som är bra med att ha kompisar som bor utomlands är ju att man MÅSTE åka och hälsa på, passa på liksom! Så: London nästa!

2 kommentarer:

  1. Jaaa, fan! Hur tänkte vi!? Men som sagt, du måste komma och hälsa på mig! <3

    SvaraRadera
  2. GRÖNA O SVARTA OLIVEN!!! :D

    SvaraRadera