onsdag 2 mars 2011

Fyra dagar kvar

Jag tror inte att jag har förstått att jag ska åka än, i alla fall inte att jag ska vara borta så länge. Jag har en del kvar att göra innan jag åker iväg; växla pengar, packa, träffa några kompisar, städa (klarar inte av att det är stökigt när jag kommer hem igen) och lite annat smått och gott… om jag var verkligen förstod att jag åker om bara några dagar skulle jag nog vara mer stressad. Men denna vecka har jag inte gjort mycket annat än att jobba så jag har inte hunnit fixa så mycket med förberedelser, det är nog därför. Imorgon är jag ledig och ska fixa massor, snart får jag nog resfeber!

Fick ett trevligt mail från skolan igår. Det stod att under mars-april kommer alla studenter gå efter ett roterande schema så att man får 2 lediga förmiddagar och 3 lediga eftermiddagar eller tvärt om varje vecka, detta på grund av att det under denna tid infaller många festligheter, ofta sent på kvällen och att därför kan det vara skönt med några sovmorgnar. Gulligt av dem! En skola som verkligen tänker på studenterna!

1 kommentar:

  1. Åh jag har redan resfeber, känns som att den här veckan har gått långsamt men snabbt på samma gång. Längtar!

    Kram

    SvaraRadera