fredag 4 mars 2011

Resfeber!

Sista arbetsdagen på två månader, en kort dag också 9-15. Jag hade med mig cheesecakebrownie som jag bakade igår och bjöd på, uppskattat :) Den sista timmen fick jag resfeber, det kändes typ som sista lektionen innan ett skollov, tur att det fanns varor att plocka annars hade jag nog blivit lite galen! När jag sedan gick runt och sa hejdå till alla förstod jag verkligen att jag åker snart, kändes lite konstigt. På bussen hem satt jag bara och log och allt kändes så bra.

Gjorde några ärenden i Fridhemsplan, åkte hem och fortsatte packa och sedan mötte jag Sara och fikade (ja jag är nog en cafémänniska, vi pratade om det idag på jobbet). Sara kan flytande finska, det är coolt. Det var jättekul att träffa henne och hon delade med sig av sina erfarenheter och äventyr från hennes tid som aupair i London.

Ingen bild från dagen men här är i alla fall en på mig och Sara. Vi virrade runt i Bryssel efter att vi träffat Sir Holy Åke. Mycket händelserik och minnesvärd dag! 

När caféet stängde åkte jag hem och fortsatte packa och lite senare kom Anna över och hon och Malin hjälpte mig och sa vilka saker som var onödiga att ta med. Trots att jag tog bort flera klädesplagg var väskan proppfull så jag fick hämta den största resväskan vi har i familjen. Sedan fick jag lite panik över att jag inte hittade min bankdosa där jag trodde att den skulle vara, letade runt som en galning i allt kaos och hittade den tillslut där jag började leta, AHHH! När klockan var tolv bestämde jag mig för att det nog var dags att sova, har mycket kvar att städa och fixa men det är nog bättre att sova nu så jag orkar upp i hyfsad tid imorgon, får göra det då istället. Nu är i alla fall väskan packad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar