lördag 12 mars 2011

Utgång och lördagstradition

Igår blev det alltså utgång! Sangria! Först på en bar tillsammans med Michelle och Jasmin och sedan drog jag och Karin vidare till en annan bar. Jasmin var lite småkrasslig och Michelle skulle hem och packa för hon åkte hem idag, synd. Kommer sakna henne, hon är den som vi lärt känna bäst här hittills. Vi pratade spanska nästan hela tiden med dem och för det mesta funkade det bra! :) Satt fint med en churros i regnet mitt i natten också!



När vi kom hem funkade ingen elektronik i lägenheten och det har det inte gjort i dag heller förrän vid sjutiden när Elizas pojkvän kom och fixade det. Diana skulle träffa hennes koreanska kompis idag så jag och Karin har tillbringat dagen tillsammans. Började med en god frukost på ett café, bra start på dagen! Ny lördagstradition!



Fortsatte sedan med shopping, jag och Karin har köpt en mobil med spanskt nummer att ha här, jag har köpt en bikini och Karin en klänning. Det är så kul att shoppa i affärer som inte finns hemma och dessutom är det H&M/Gina Tricot priser på det mesta!

Nu har vi precis ätit en jättegod koreansk middag som Diana gjort! Nu blir det melodifestivalen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar