torsdag 10 mars 2011

Resans topp 3 hittills


  1. Churros – säljs lite överallt på gatan, kostar ca 1 euro och är jättegoda, speciellt när de är varma! Jag och Karin har planer på att öppna en churratería i Stockholm, vad tror ni om det?
  2. Karins minibastu – element verkar inte ha kommit till Spanien än och det är typ varmare utomhus än inomhus, hemma är jag van att sova med två täcken och värmekudde men här får man bara en tunn filt och lakan. I natt sov jag med mjukisbyxor, nattlinne, t-shirt, strumpor och tjocktröja. När Karin sätter på hennes minibastu blir hennes lilla rum en bastu så där går jag in när jag behöver värme.
  3. Mascletas – tål att upprepas, hur fantastiskt är det inte med alla människor som strömmar till Plaza del Ayuntamiento för att höra och se torget bombas?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar